Priljubljene Objave

Izbira Urednika - 2019

Voditi

DRAGA NAŠA MAJKA!

Čudoviti dopust, ki ga praznujemo danes, nam daje priložnost, da vam ponovno izrazimo neskončno hvaležnost za vse, kar ste naredili za nas.

Drage kolege, dragi prijatelji!

21. novembra, 27. dan, praznujemo svoj poklicni praznik - dan zaposlenega v davčnih organih Ruske federacije.

Za te skoraj tri.

To je bilo obravnavano na slovesni seji okrožnega davčnega inšpektorata, ki je bil posvečen dnevu zaposlenega davčnih organov Rusije 21. novembra.

Vodja inšpektorata Zvezne davčne službe Rusije za okrožje Vsevolozhsk Valery Kotlyarov.

24. in 25. novembra bodo v Lenjingradu potekale praznične prireditve ob dnevu matere, na gradu Vyborg pa bo potekalo dvajset lokalnih zgodovinskih branj, regionalni festival-tekmovanje pa bo potekalo v Otradnem.

Predsedniški program usposabljanja je uspešno zaključilo 57 regionalnih strokovnjakov.

V letu 2018 je bilo usposabljanje v okviru predsedniškega programa, ki ga je organiziral regionalni sklad za usposabljanje, potekalo osebno in v odsotnosti.

Leningradska regija negativno ocenjuje zakon, ki zveznim mestom omogoča preložitev prehoda na nova pravila za zbiranje in odstranjevanje odpadkov.

Dokument je bil obravnavan v prvi obravnavi države.

Dodatna sredstva iz regionalnega proračuna so bila dodeljena za izboljšanje zanesljivosti oskrbe z vodo v okrožjih Kirovsky, Slantsy in Vyborg.

Po mnenju odbora za stanovanjske in komunalne storitve regije Leningrad, sredstva v višini 447.

23. november ob 14.30 v kulturnem in zabaviščnem centru "Yuzhny" bo odprl razstavo "Naj ne bo nobene vojne!" (Leningradska regija, Vsevolozhsk, Moskovskaya St., 6.

23. novembra, ob 12:00, bodo na Politehnični šoli v Sosnovoborsku potekali regionalni prazniki študentov organizacij poklicnega izobraževanja Leningrajske regije »Zlati roki - 2018« (Leningradska regija, mesto Sosnovy).

Ministrstvo za gospodarski razvoj Rusije je končalo sprejemanje prošenj subjektov Ruske federacije za sodelovanje na tekmovanju "Najboljši MFC iz Rusije 2018". Leningradska regija sodeluje v treh nominacijah.

TV Vesti 24, novice Vesti

posodobite novice o uri Ɔ Najnovejše novice o dnevu in uri, RSS novice novice danes in zdaj, neposredne povezave do glavnih novic na spletu.

RSS novice Vesti ru vesti.ru

Novice o uri Vesti ru, spletni časopis in TV Vesti 24 VGTRK.

TV Vesti 24 RSS novice Pro formata in Vesti ru arhiva

Y YANDEXG GOOGLE@ MAIL.RU

RAZREDNIKI. VKONTAKTE . FACEBOOK . TWITTER

Vesti FM

Novice 24

TASS novice ure, Rossiyskaya Gazeta, Interfax, Regnum, RBC, Vedomosti, Lenta ru, Rosbalt, Pravda, Izvestia, Ruska linija, Zveza Rusije in Belorusije BELTA, Argumenti in dejstva, Kommersant, Gazeta ru, Infoks, Ruski planet, Reedus, Independent Časopisi, pravoslavje in mir, Sport Express, Forbes, InoSMI in InoPress. Novice TV News Vesti 24, Life News, Rusija Rush, NTV, Zvezda, 5. kanal, RenTV, Novorossia. Novice dneva radia Vesti, RSN FM, Orfej.

Uradne novice Rusije od predsednika, državne dume in ministrstva za notranje zadeve, tematske novice o dnevnih avtomobilih in kmetijskem kmetijstvu, medicini in znanosti, vojaški in pravni.

Vesti 365 RSS novice vsebujejo tudi Finam in Banke ru, R-Sport, svetovne novice Glas Amerike in Nemški val, to vključuje medijske agregatorje Yandex, Rambler in Mail novice uro. Pomen novice Feed Mediametriks ločena.

Vse izdaje programa "Novice" z novicami o Rusiji in svetu zdaj na Brotvu

24 ur, 7 dni v tednu, obstaja veliko političnih, družbenih, duhovnih in kulturnih dogodkov, ki jih zanima milijone ljudi. “Vesti” je informativni program, ki vam pove vse, kar morate vedeti in razkrijete aktualne teme. Program se predvaja vsake 3 ure, tako da lahko gledalec prejme nove ali posodobljene informacije. Iz množice incidentov in zapletov se izbere tisto, kar je ljudem resnično zanimivo in kaj je pomembno.

Glavni voditelji so: Ernest Mackevicius in Sergey Brilev. Pri pripravi gradiva sodeluje v razvoju programa več deset novinarjev, ki bodo gledalcu iz različnih koncev sveta prinesli zaplet. Poročevalci delajo v mirnih mestih in na mestih, kjer se pojavljajo vojaški konflikti. Včasih na račun svojega življenja novinarji obveščajo ljudi o pomembnih dogodkih. Torej, najbolj zloglasne smrti so bili Anton Voloshin in Igor Korneliuk, ki sta pokrivala vojno v Ukrajini.

Program "Vesti" občasno izhaja z izrednimi sporočili, ki so namenjena večjim dogodkom. Nekateri med njimi so: padec letala A321 v Egiptu, teroristični napadi v Parizu, srečanje »četrte Normandije« v Minsku, padec malezijskega Boeinga. Pred kratkim so bile glavne teme programa Vesti ob 20. uri: bombni napad na Sirijo in boj proti ISIL-u, problem beguncev v Evropi, gospodarske razmere v Rusiji, Ukrajini, teroristična grožnja, Amerika.

Semantične lastnosti

  1. vodite gibanje, označite cesto, pomagajte nekomu ali prisilite nekoga, da gre, v določeni smeri (na gibanju enkrat ali v določeni smeri, v nasprotju s podobnim, glej glavno poglavje) Kje ste svinca ?
  2. voditi, da je odgovoren, da je vodja Voditi srečanju
  3. položite, izvedite vlečen predmet v določeni smeri ◆ Gradbeniki svinca do novega objekta.
  4. z ustvarjalcem. premaknite nekaj v določeno smer vodi lok na strune.
  5. imajo določeno smer. Ta cesta vodi do templja.
  6. posledice, posledice. Kajenje vodi poslabšanje zdravja.
  7. opravite, izvedite nekaj dejanj. Država vodi vojni na dveh frontah.
  8. prednost športa na prednostnih točkah ◆ Ob koncu drugega obdobja gostujoča ekipa vodil z rezultatom 2: 0.
  9. posebne oblike zaradi sprememb notranje strukture of Primera uporabe ni (glejte priporočila).
  10. tiho sledite nekomu, sledite gibanju predmeta opazovanja ◆ Primera uporabe ni (glejte priporočila).
  11. s samim zaimkom sprejmite kakršnokoli vedenje ◆ Svinec sami dobro!
  1. neposredno
  2. voditi
  3. ležati
  4. pogosto premakniti
  5. pogosto izvajajo. navedite
  6. svinca
  7. imajo prednost
  8. sledite

Sorodne besede

  • samostalniki: uvod, uvod, vzdrževanje, vožnja, valjenje, valjenje, leglo, rastlina, vzreditelj, ustanova, uvod, izvest, izvod, prevod, prevod, vedenje, povodec, ožičenje, dirigent, dirigent
  • pridevniki: vodilni, vodilni, valilni, urni, tovarniški, translacijski, vedenjski, prilagodljivi
  • glagoli: vodi, vstopi, petelin, prinašajo, prinašajo, začetek, apno, prinašajo, prevajajo, vodijo, vodijo, pripravi, pasmo, vstopijo, vstopajo, vstopajo, vozijo, vodijo, prinašajo, prinašajo, prinašajo, prinašajo, prinašajo, prinašajo, prinašajo, prinašajo, prinašajo zaslužiti, začeti, priti, biti znan, nadlegovati, nadlegovati, viseti, prevajati, prevajati, prevajati, povedati, voditi, voditi, voditi, viseti, družiti se, ločiti
  • samostalniki: produkcija, proizvodni delavec, producentka, producent, producent, produkt, derivat, pogon, servo, register, seštevalnik, zmanjšanje,
  • pridevniki: produktivni, produktivni, usmerjeni
  • glagoli: proizvajajo, proizvajajo, vodijo, prinašajo, čast, spoštovanje, svinec, svinec, svinec, prinašajo,

Etimologija

Prihaja iz praslava. * vedti, od mačke. med drugim se je zgodilo: st.-slava. voditi (grško ἄγω, ὑπάγω), aop. prinesite (iz * vdds), ruski, ukr. svinec, svinec, bolg. Veda, Slovensk. vesti, češčina vedu, vést, slovak vediem, viesť, polsk. wieść, v.-luža wjesć. Relativno osvetljen. vedù, vedžiau, vèsti, latvijščina. vedu, telovnik "svinec, poroči se" (prim. stari ruski vodi ženo, da se "poroči"), starodavno-pruski. weddē (prim. osnovo preteklega pr. vr. Art. Slav. Vedash), lit. vẽdė, latvijščina. narečju. vede, dr.-ind. vadhūn g. "Nevesta, mlada žena", avest. vađu- - isto, irl. fedim "vodenje, nošenje", avest. vāđayeiti "vodi, vodi," verjetno tudi alb. verjamejo "krajo, krajo" (aor. vodha). Od tu do vožnje, platišča, kot tudi drugih. vodil "žena, zakonec", ruski razlog, voivode, prim. vadà "razum, razlog", jaut-vadá "razlog, za katerega se vodi vol." Uporabljeni podatki slovar M. Vasmera. Glejte Reference.

Idiomi in stabilne kombinacije

  • Angleščinaen: svinec
  • Nemščinade: führen
  • Romunščinaro: duce
  • Finščinafi: johtaa
  • Češčinacs: vést
  • Angleščinaen: svinca, presidenadstol
  • Nemščinade: leideset
  • Finščinafi: johtaa, vetää
  • Angleščinaen: behave
  • Nemščinade: sich benehmen

Glej tudi

  • MZZ: [ˈvʲesʲtʲɪ]
  • imenski ali obtožni množinski samostalnik sporočilo "Torej bo kanal" Dobre novice "prenašal" Voditi s področij “in poročila o drugih delih dela. "Dajte nam" novice s področij "" (2003) // "Skrivnost", 8. april 2003 (citirano iz Nacionalnega korpusa ruskega jezika, glej Reference)

  • genitivna, dativna ali predpogojna oblika samostalnika v ednini sporočilo Ate Pred literaturo so čakali provokatorji George Gapon in Roman Malinovsky voditi o sebi, čeprav po smrti, v romanu življenja Klima Samgina pri njegovem sodobniku Maximu Gorkyju v njegovih »Nezgodnih mislih« in zgodbi »Caramor«, ki jo je Nikolaj Bukharin občudoval. “Zavodniki zgodovine” (2002) // “Kultura”, 8. april 2002 (citirano iz Nacionalnega korpusa ruskega jezika, glej Reference)

90. urejanje

Ustvarjalci programa so bili: Evgeny Kiselev, Oleg Dobrodeev, predsednik All-ruske državne televizije in radiotelevizije - Oleg Poptsov in generalni direktor All-ruske državne televizijske in radijske družbe - Anatolij Lysenko.

Prva izdaja programa "Vesti" je bila predvajana 13. maja 1991 v ponedeljek ob 17.00 in potekala 10 minut. Vodilo te objave je bila Svetlana Sorokina, nekdanja gostiteljica programa »600 sekund« [3]. Ta izdaja je najprej začela s svojim delovnim kanalom RTR. Na ta dan so izšle še dve številki Vestov ob 20.00 in 23.00 uri, obe sta šli po 15 minut.

Naslednji dan, od 14. maja 1991, je program Vesti začel izhajati vsak dan ob 20.00 in 23.00 uri s časom po 15 minut. Program so gostili nekdanji zaposleni v programu TSN Jevgenij Kiselev, Jurij Rostov, Alexander Gurnov, Vladislav Flyarkovsky in Svetlana Sorokina, prvi direktor programa pa je bil Oleg Dobrodejev, nekdanji namestnik glavnega urednika Centralnega informacijskega urada ZSSR [4]. Yuri Rostov in Svetlana Sorokina sta izvedli 8-urno izdajo, Evgeny Kiselev in Alexander Gurnov - 11-urno izdajo, in Vladislav Flyarkovsky - sobotne izdaje [5]. Poleg že znanih novinarjev so bili v programski ekipi zelo zastopani mladi novinarji, snemalci, uredniki in režiserji - veliko tistih, ki so delali v takratni Vesti, so šele začeli študij na novinarskem oddelku Moskovske državne univerze [6].

V primerjavi s programom Vremya in drugimi informativnimi programi sovjetske televizije so bile številke Vesti inovativne glede predstavitve informacij in so bile ostre, natančne in kratke [7]. Program je imel izrazit opozicijski karakter, tako skladen s časom prestrukturiranja [7], govoril je o voditeljih v državi "kot o ljudeh", brez atributov in klišejev sovjetske televizije [8]. Na začetku ploskve so se pojavili umrli z navedbo začetnic imena in polnega priimka dopisnikov ali urednikov, včasih tudi operaterjev in producentov zvoka. Po neuspehu državnega odbora za nujne primere se je na novo pečeni televizijski kanal in program začel spreminjati v novo, zdaj post-sovjetsko uradništvo, od dejansko opozicijskih medijev, ki nasprotujejo sovjetski državni službi. V tem oziru so mnogi voditelji in dopisniki Vesti začeli oddajati program na kanalu 1 Ostankino na Yegor Yakovlev [6]. Jeseni leta 1991 je Jevgenij Kitešov odstopil iz Vesti in kmalu postal vodilni tedenski informacijski in analitični program Itoi. Sergej Dorenko (nekdanji dopisnik »Vesti«) je namesto tega postal voditelj nocne izdaje. Še kasneje je Alexander Shashkov (prej nekdanji dopisnik Vesti) postal vodilni nočni diplomant.

Od 30. decembra 1991 je bila tretja izdaja Vesti dodana ob 14:00, s časom 15 minut.

Od 20. januarja 1992 se je začela četrta številka Vesteta ob 8:00, prav tako s časom 15 minut. Voditelji so bili Arina Sharapova in Sergej Vozianov (nekdanji dopisniki Vesti).

Spomladi leta 1993 sta bila Yuriy Rostov, Alexander Gurnov in Vladislav Flyarkovsky imenovana za dopisnika Vesti v Združenih državah Amerike, Združenem kraljestvu in Izraelu [9], Tatyana Khudobina (nekdanja dopisnica Vesti) pa je postala vodilni nočni diplomant namesto Aleksandra Gurnova. Svetlana Sorokina. Jeseni 1993 je Alexander Shashkov zapustil rusko televizijo in se preusmeril na NTV, kjer je postal gostitelj nočne izdaje informativnega programa televizijske hiše NTV "Today".

Od 10. januarja 1994 je bila večerna izdaja Vesti preložena na 23:20.

18. januarja 1994 je bila jutranja sprostitev Vesti odložena na 7:00 in se je začela predvajati (in ne v predhodno sestavljeni različici, kot je bila prej) [9].

Od 4. aprila 1994 se je začela četrta številka Vesteta ob 11:00 v 5 minutah, sprostitev Vesti pa ob 14:00 prestavljena na 16:00.

4. julija 1994 je bila dnevna objava Vesti odložena z 11.00 na 12.00, ponoči z 23:20 na 23.00. Jeseni istega leta je bila dokončana namestitev lastnega informacijsko-tehničnega kompleksa. Zdaj, ko je zapustil majhen atelje v Ostankinu, je »Vesti« začel oddajati iz lastnega studia na Yamskoye Polye [9], ki je bil ustvarjen skupaj z Nizozemci. Prav tako je Vesti prvi informativni program v Rusiji, ki je bil objavljen v redakciji [7].

3. oktobra 1994 se je zjutraj spustila zjutrajna objava programa Vesti ob 8:00, 22. novembra 1994 pa je bila sprostitev Vesti vrnjena ob 14.00.

10. januarja 1995 je bila sprostitev »Vesti« ob 16:00 preložena na 17:00, časovna razporeditev pa je bila 10 minut.

17. januarja 1995 je bila tedenska ob 7. uri dodana sedma izdaja Vesti, katere čas je bil 10 minut.

Od 2. aprila 1995 dalje je bila številka Vesti ob 11:00 ponovno odložena na 12:00.

10. aprila 1995 je bila razveljavljena izdaja "Vesti" ob 7:00.

Od 3. maja 1995 je bila številka Vesti ponovno razveljavljena ob 14.00.

Od 3. julija 1995 dalje je bila številka Vesti ponovno obnovljena ob 14.00, številka ob 12:00 pa se je začela ponovno predvajati ob 11.00, časovna razporeditev pa se je povečala na 15 minut, 10. julija 1995 pa se je spet zmanjšala. do 5 minut.

Od 28. avgusta 1995 se je številka Vesti ob 11:00 spet povečala na 15 minut.

Od leta 1996 se je "News" začel odmikati od koncepta "čustveno obarvanih novic" [9] in preiti na "zadržano in uravnoteženo predstavitev informacij" [7]. 21. novembra 1997 je Svetlana Sorokina zapustila rusko televizijo, Nelli Petkova pa je v soboto postala gostiteljica številke Vesti. Po tem je Svetlana Sorokina prešla na NTV [10], Alexander Gurnov pa je vodil televizijsko podjetje TSN, ki je za TV-6 produciral informativne programe [11]. Vladislav Flyarkovsky je vodil televizijsko družbo, ki je producirala publicistične programe za kanal RTR, in postal voditelj ene izmed njih (»Podrobnosti«), leto pozneje pa je zapustil RTR in odšel na televizijsko družbo TSN.

Od 24. novembra 1997, namesto do 23. ure, se je začela pojavljati nočna sprostitev Vesti pol ure kasneje - ob 23:30, od 17. avgusta 1998 do 0:00, in od 18. januarja 1999 - po plavajočem urniku v intervalu od 0 : 00 do 1:00.

Ocene "Vesti" so začele padati [7]. Nedavno nastali zasebni televizijski kanali ORT in NTV, ki so pritegnili veliko pozornosti gledalcev, državam televizije niso več dopuščali, da bi nedvomno vodili na področju informacij [12]. Kremeljske strukture in kustosi so z uradnega vidika začeli zahtevati pravilno pokrivanje vseh dogodkov, poleg tega pa RTR ni sodeloval v skoraj nobeni informacijski vojni, v kateri so se v teh letih redno udeleževali prvi in ​​četrti kanal [12]. Zaradi tega je Vesti od konca devetdesetih let končno dobila pol-uradni značaj [12]. Eden redkih primerov, ko je Vesti v poznih devetdesetih resnično pritegnil pozornost gledalcev in javnosti, je bila predstava v noči z dne 17. in 18. marca 1999 [13] videokasete, ki jo je zajel tedanji generalni tožilec Ruske federacije Yury Skuratov (ali oseba s podobnim videzom ) [14], zabaval s prostitutkami [15] [16]. Februarja 1999 je gostiteljica Veste Mikhail Ponomarev naslovila pismo predsedniku in vladi države, v katerem je obtožil vodstvo All-Russian State Television and Radio Broadcasting o popolni nesposobnosti, namenski, metodični uničenju programa Vesti in RTR kot celote ter poskusu uvedbe politične cenzure na kanalu. pozval vodstvo All-Ruske državne televizijske in radiodifuzne družbe, ki jo vodi Mihail Shvydkim, da odstopi. To je pripeljalo do odstranitve Ponomareva iz vodenja izdaj, medtem ko je ostal kot uslužbenec All-Russian State Television and Radio Broadcasting Company kot politični opazovalec [17] [18].

Od 1. avgusta 1999 postane televizijska družba Vesti neodvisno federalno državno enotno podjetje [9]. Hkrati so na koncu zgodbe novinarji začeli glasovati s polnimi imeni in priimki članov posadke, ki so se končali z besedo "Vesti" ali "The Bureau of Vesti" in po potrebi z imenom mesta ali države. С 6 сентября 1999 по 18 февраля 2000 года «Вести» выходили в рамках утреннего канала «Доброе утро, Россия!» в 7:00, 8:00 и 9:00, а ежедневные выпуски — в 13:00, 17:00, 19:00, 21:00 [19] и 1:00. В субботу «Вести» выходили два раза (13:00 и 21:00), а в воскресенье — один (13:00). Также «Вести» первыми в России перешли на круглосуточный режим производства выпусков — они начали выходить в прямом эфире вне зависимости от московского времени. Выпуск в 21:00 стали вести по два ведущих сразу: Анастасия и Сергей Дадыко — одну неделю, Олег Алалыкин и Ольга Кокорекина — другую неделю.

В октябре 1999 года программу покинули Михаил Пономарёв [20] и Анна Павлова. Они перешли на ТВ-6, где стали принимать участие в работе обновлённой Службы информации ЗАО «МНВК ТВ-6 Москва». Чуть позже с РТР на ТВ-6 также перешёл ведущий программы Александр Сапожников.

2000-е годы Править

31 января 2000 года председателем ВГТРК становится бывший генеральный директор НТВ Олег Добродеев [21] [22] . С 21 февраля [23] , выпуски «Вестей» стали выходить по следующему графику: по будням — в 6:00, 7:00, 8:00, 9:00, 13:00, 17:00, 20:00 и 0:00 [24] (20 марта 2000 года последний из выпусков был перенесён на 23:00 [25] [26] ), по выходным — в 13:00 и 20:00. Hkrati program popolnoma spremeni sestavo voditeljev [27] [28]. Iz istega obdobja, v času parlamentarnih in predsedniških volitev, je nenehno potekalo več ur (običajno od 20:00 do 3:00) informacijski kanal »Novice. Volitve - 20XX [29], ki vključuje predvajanja v živo in poročila iz volilnih štabov kandidatov, od leta 2007 pa tudi oddaje v živo iz studiev političnih pogovornih oddaj na kanalu [30] [31].

Od 31. julija 2000 se je izdaja ob 13:00 začela pojavljati uro pozneje, izdaja pa je bila obnovljena ob 11.00. Zato se je program od tega trenutka začel odvijati po urniku, ki je obstajal do leta 1999: ob 6:00, 7:00, 8:00, 9:00, 11:00, 14:00, 17:00, 20: 00 in 23:00. Vesti so od 6. oktobra 2000 prenehale biti samostojna pravna oseba in so bile vključene v strukturo televizijskega kanala RTR [9]. Tako je nastal Direktorat za informativne programe "Vesti". Hkrati na začetku poročil imena članov posadke ali urednikov, ki so delali na zgodbah, niso bila več označena, ustrezna ploščica, ki je predstavljala dopisnika, se je pojavila le takrat, ko je bila v okvirju (tudi v obdobju 2001–2010).

Prihod Dobrodejeva je imel pozitiven učinek na ocene in vpliv Vesti - številni ekskluzivni materiali programa državnega kanala, kot je pokrivanje jedrske podmorske katastrofe v Kursku ali zadnji intervju z zajetim čečenskim upornikom Salmanom Radujevom, je dobesedno premagal konkurenco drugih ruskih televizijskih kanalov [32] [33] ]. Poročanje o dogodkih v državi in ​​po svetu je pogosto sprožilo kritike novinarjev. Nekateri so kritizirali informacijsko politiko Vesti za prekomerno pozornost, namenjeno »parketnim« novicam (delovni obiski predsednika in predsednika vlade) [34], drugi pa so ustvarili »krvno oceno« zase v dneh nacionalnih tragedij [35] [36].

Od 12. februarja 2001 se je začel predvajati program "Vesti-Moskva", posvečen življenju moskovske regije [9]. Prvič je odšla ob 20.30 po večerni izdaji "Vesti". Sčasoma se je povečalo število izdaj programa.

Od 15. septembra 2001, v povezavi z začetkom nove televizijske sezone na RTR, se je čas 26-minutne številke ob 20:00 podaljšal na 34 minut. Prav tako je spremenila zasnovo programa [37].

Med svetovnim prvenstvom FIFA 2002, od 1. junija do 22. junija, so dnevne številke programa izšle ob 10:00, 15:00 in 17:30 (nekaj minut pred ali takoj po tekmi).

Od 26. avgusta 2002, od začetka jutranjega kanala »Dobro jutro, Rusija!«, So se jutranja glasila »Vesti« začela dvakrat pogosteje - vsakih pol ure, njihov čas pa se je zmanjšal tudi za polovico - s 10 na 5 minut. Istočasno so bila sporočila za regionalno GTRK, ki so bila prej imela izvirna imena, poimenovana po Vesti-Moskva kot: »Vesti-Ural«, »Vesti-Voronezh«, »Vesti-Don«, »Vesti-Saratov«, »Vesti« -Perm "," Vesti-Volgograd "," Vesti-Južni Ural "," Vesti-Penza "," Vesti-Samara "," Vesti-Tula "," Vesti-Kirovska regija "," Vesti-Stavropol Territory "," Vesti-Ryazan "," Vesti-Primorye "," Vesti-Irkutsk "," Vesti-Kaluga "," Vesti-Novosibirsk "," Vesti-Kuban "," Vesti-Krasnoyarsk "in tako naprej.

Po preklicu nočne objave programa Vesti-Moskva ob 23:20, od 26. avgusta do 14. novembra 2002, je izšla številka Vesti od tedaj od ponedeljka do četrtka. Nato se je začel pojavljati program Vesti +.

Od marca 2003, po uvedbi 24-urnega oddajanja na kanalu »Rusija«, se je vprašanje začelo objavljati ob 5.00. Sprva je predvajal kanal Euronews na dva dela. Potem, avgusta istega leta, je začel s programom »Dobro jutro, Rusija!«.

Od 10. januarja 2006 je programska izdaja ob 11:00 podnaslovljena v teku. 6. marca istega leta so bili ob 5:00 uri dodani podnapisi. 11. maja 2008 so se v izdaji pojavili podnapisi ob 14:00, izdaja ob 17:00 pa se je začela brez oznak. Ta embalaža se uporablja še danes.

Od 15. maja 2006 sta dve osebi začeli objavljati vprašanje Vesti ob 20:00 [38]. Trajanje se je prav tako povečalo na 40 minut [39].

Od leta 2006 do leta 2012 so se na Vesti izdale številke Vesti ob 3:00 in 5:00 po moskovskem času (kasneje - Rusija-24).

Od leta 2010 Uredi

5. septembra 2010 je bila posodobljena celotna blagovna znamka Vesti. Spremenjeni ohranjevalniki zaslona, ​​oblikovanje in studio.

Od 4. oktobra 2010 do 16. marca 2012 je bila ob 16:00 objavljena številka »Vesti« namesto 17.00 kot podroben dnevnik dogodkov. Po mnenju osebja kanala Rusija-1 so takšne spremembe omogočile bolj popolno in pravočasno obveščanje gledalcev o najpomembnejših dogodkih dneva, pa tudi krepitev enotnosti informacijskega prostora v državi (v številnih regijah je bila ob 16:00 sprostitev objavljena kot zadnja izdaja Vesti). Sprostitev je začela voditi dva para vodilnih, ki sta sledila vsak drugi teden po tednu, tako kot pri vprašanjih ob 20:00 [40].

Od 29. avgusta 2011 se je program Vesti začel pojavljati v ameriški različici kanala RTR-Planet ob 20:00 in 11:00 po New Yorku. Prva vodilna je bila Anastasia Belaya.

Od 19. marca 2012 se je začela pojavljati številka Vesti namesto ob 16:00. Od 9. januarja 2013 je to vprašanje začel zastopati namesto dveh predavateljev, 27. maja istega leta pa je bil zmanjšan s 30 minut na 10.

26. avgusta 2013 so bile izbrisane izdaje Vesti + night. Od 17. oktobra 2013, namesto njih, na televizijskem kanalu Rusija-24 (februarja 2014 - tudi v Rusiji-1), bo izšel Vesti ob 23:00. Zdaj program vodi Stanislav Natanzon, ki je zamenjal dopisnika All-Russian State Television in Radio Broadcasting Maxim Kiselyov (nekdanji dopisnik Channel One), od februarja 2017 pa je z njimi delal Anton Stepanenko (nekdanji dopisnik za War Channel One).

Od 17. oktobra 2013 se je vizualno in grafično oblikovanje vprašanj začelo spreminjati. Beseda »Vesti« se je pojavila v logotipih izdaje, zožena na črko »B« in štiri navpične črte (oktobra 2016 je bil ta simbol izključen iz ohranjevalnikov zaslona), ohranjevalniki zaslona so postali bolj podrobni in glasbena ureditev je postala bolj dramatična. Končne spremembe so začele veljati aprila 2015.

Od 8. septembra 2014 se izdaja ob 20:00 izda kot ločena izdaja z lastnim imenom »Vesti ob 20:00«. V ZDA prihaja kot "Vesti" ob 12:00 EST. Enako vprašanje za Združene države Amerike se oddaja kot redna izdaja Daljnega vzhoda "Vesti", ki se oddaja na Double-1 TV-programa Rusija-1.

Od 1. decembra 2014 bo v evropski različici televizijskega programa RTR-Planet izšla številka Vesti ob 9.00 uri po srednjeevropskem času, ne pa ob vikendih, kot prej.

Januarja 2015 je bil obnovljen studijski program. Namesto ločenih miz z računalniki sta dve dolgi mizi z LED osvetlitvijo, balkon za predavatelje pa je postal popolnoma steklena.

Od 2. februarja 2015 do 19. avgusta 2016 je bila številka Vesti ob 17:00 podaljšana na 55 minut in razdeljena na dva dela, med njimi ob 17: 10–17: 30, kasneje pa ob 17: 30–17: 50 oddaja regionalni "Vesti".

Od 20. aprila 2015 bo Vesti potekal od ponedeljka do četrtka (od junija do petka) tudi ob 9.00 v času prekinitve programa Morning Russia.

Od 1. julija 2015 bo program izšel na HD-kanalu Rusija-1 z razmerjem zaslona 16: 9 (za kanal Rusija-1 do 16. januarja 2017 bo 14: 9).

Od 26. aprila 2016 so se začele izdajati programska oprema v HD kakovosti namesto v SD.

Od 22. avgusta 2016 se je zaradi volilnih razprav kandidatov za poslance državne dume trajanje izdaje ob 17:00 spet skrajšalo na 30 minut. Ohranjeno je bilo tudi po 60-minutni pogovor Yevgena Popova in Olge Skabeyeve, ki je nastopila 12. septembra.

Od 5. septembra 2016 bo »Vesti ob 20:00« objavljena v nekoliko drugačni obliki. Zdaj program ponovno vodi eno osebo. Program vsebuje tudi pripombe ekonomskih opazovalcev All-Russian State Television in Radio Broadcasting Company (Tatyana Remezova je na en teden, Nail Askerzade je na drugi teden). Poleg tega so bile od 10. septembra dalje prekinjene dnevne izdaje "Vesti v soboto". Zamenjali so jih običajne številke revije "Vesti", ki so enake predstavitve kot med tednom.

Od 10. oktobra 2016 objavljamo reportažo moskovskih dopisnikov od ponedeljka do sobote kot del ločenega bloka "Vesti" ob 11:00, 14:00 [41], 17:00 in 20:00 (do 29. oktobra - tudi ob sobotah ob 7: 40). Tako se je trajanje teh vprašanj povečalo za 10-15 minut. Od 17. oktobra izdaja ob 14. uri predstavlja istega voditelja kot ob 17:00, od 24. oktobra pa je jutranjemu dnevniku dodan blok novic iz Moskve.

Od 5. novembra 2016 do 14. aprila 2018 je bila izdaja ob sobotah ob 8:00 šla le v Moskvo in Moskovsko regijo. V drugih regijah se je v tem času v živo predvajal regionalni Vesti. 21. aprila 2018 je izginil iz radiodifuznega omrežja.

V septembru 2017 je bila delno posodobljena vizualna zasnova Vesti. To je vplivalo na logotipe programov (»Vesti v soboto«, »Teden v mestu«, »Vesti ob 20:00«) in njihove smrti. Prvič je bil tak projekt predstavljen oktobra 2016, sprva v programu "Novice tedna".

7. oktober 2017 je bila ob 14:00 v soboto zaprta. Od 16. oktobra dalje je »Vesti ob 20:00« namesto Andreja Kondrashova, Igorja Kozhevina, vodil, vprašanja v 14:00 in 17:00 v tednu z njegovo udeležbo so bila Tatiana Remezova. 5. november je bil zaprt, nedelja pa ob 14.00.

Od 14. maja 2018 dalje je Maria Sittel ponovno vodila številke Vesti. Zavzela se je za vodilna dnevna vprašanja.

Od 2. julija do 2. septembra 2018 so izdanja Vestja zapustila začasni studio, saj je bil glavni studio obnovljen. Njena odlikovanja so ponavljala zasnovo glavnega studia, ki se je razlikoval le v manjšem zaslonu in pomanjkanju sobe za novice. Od 11:00 moskovskega časa, 2. septembra 2018, "Vesti" iz moderniziranega studia. Izpusti ob 9:00, 11:00 in 14:00, kot tudi programi na vzhodnih območjih (1:00, 3:00, 5:00, 7:00 moskovski čas) od 3. do 8. septembra 2018 so še naprej zapuščali začasni studio. Od 9. septembra 2018 bodo vse izdaje Vesti izšle v novem studiu.

Od 15. septembra 2018 izdaje programa »Novice. Jutro "v sobotnih izdajah programa" Jutro Rusije "je objavljeno v obliki ene številke na uro in brez regionalne komponente.

Od 1. oktobra 2018 se skupno trajanje tedenskih številk (vključno z regionalno enoto) ob 11:00, 14:00 in 17:00 skrajša s 53-54 na 40 minut.

Od 8. oktobra 2018 je javnost ob 5:00 uri omejena na Moskvo in Moskovsko regijo ter kanal RTR-Planeta (vsi dvojniki), prav tako je bil zmanjšan na 25 minut. V preostalih regijah se regionalni »Vesti« oddajajo v zraku.

Trenutni predstavitelji Uredi

  • Dmitry Kiselev („Novice tedna“ od leta 2012 [42], nočne izdaje („News +“) v letih 2005–2006 [43] [44], včasih v letih 2006–2008 [45], večerne izdaje v letih 2006–2008 let z Maria Sittel)
  • Sergey Brilyov („Vesti v soboto“ iz leta 2008, večerne izdaje v letih 2001–2003, „Novice tedna“ v letih 2003–2007, 2010, izdaja za vzhodne regije Ruske federacije in RIC-24, je nadomestila Anastasia Belaya)
  • Ernest Mackevicius („Novice ob 20:00“ od leta 2008 [46], dnevne številke v letih 2006–2008, „News +“ v letih 2006–2008 [47] [48])
  • Maria Sittel (2001–2003, popoldanske teme, 2003–2016, večerne številke, 9. maj 2018 z Andrejem Kondrašovom, od 14. maja 2018 ob 14.00 in 17.00 med tednom, ob sobotah ob 11.00)
  • Igor Kozhevin (»Novice ob 20:00« od 16. oktobra 2017, 2001, vprašanja ob 16:00 do 17:00 v letih 2010–2017)
  • Irina Rossius (9:00 in 11:00 med tednom, 11:00 v nedeljo, prej - gostiteljica televizijskega programa "Rusija-24")
  • Denis Polunchukov (9.00 in 11.00 med tednom, 11.00 v nedeljo)
  • Tatyana Remezova (ekonomski stolpec v “Vesti ob 20:00”, 14:00 in 17:00 med tednom, 11:00 v soboto) [46]
  • Evgeny Rozhkov (14:00 in 17:00 med tednom, 11:00 v soboto, »Vesti ob 20:00«, prazniki in poleti)
  • Nailya Askerzade (gospodarska rubrika v “Novicah ob 20:00”) [46]
  • Alexander Efremov (Izdaje za vzhodne regije Rusije, „Vesti“ ob 9.00 in 11.00 za »RTR-Planet Europe« in »RTR-Planet CIS« na nepopoln urnik in »Novice« ob 20:00 [49] za RTR-Planet USA »)
  • Oksana Kuvaeva ("Vesti +" (2013), številke za vzhodne regije Rusije in "Vesti" ob 20.00 [49] za "RTR-Planet USA")
  • Elena Goryaeva (vprašanja za vzhodne regije Rusije in "Vesti" ob 20.00 [49] za "RTR-Planet USA")

Prej je bil program zagnan

  • Yevgeny Kiselyov (1991, nočna izdaja)
  • Svetlana Sorokina (1991–1993, večerna izdaja, 1993–1997, izdaja v soboto zvečer)
  • Alexander Gurnov (1991-1993, nočna izdaja)
  • Jurij Rostov (1991-1993, večerna izdaja)
  • Vladislav Flyarkovsky (1991–1993, sobotne večerne in nočne izdaje, 1996–1997, popoldanske izdaje)
  • Arina Sharapova (1991–1996, dnevna objava)
  • Sergey Vozianov (1991–1996, dnevna objava, 1997–1999, številke za televizijski kanal Kultura)
  • Mihail Ponomarev (1991–1999, večerna izdaja)
  • Sergey Dorenko (1991–1992, nočna izdaja)
  • Tatyana Khudobina (1992–2000, nočna izdaja)
  • Alexander Shashkov (1992-1993, nočna izdaja)
  • Anatolij Yaroshevsky (1992-1995, podnevi, nato nočna izdaja, 1997-1998 - "Vesti-PRO")
  • Andrei Pischaev (1993) [pojasniti]
  • Nikolai Svanidze (03-04.10.1993 [9], 31.12.1999, 25.04.2007)
  • Evgeny Piskunov (1994–1996, dnevna izdaja)
  • Alexander Sapozhnikov (1994-1999, dnevna izdaja)
  • Oleg Alalykin (1995, jutranja vprašanja, 1999–2000, večerna izdaja v sodelovanju z Olgo Kokorekina)
  • Sergey Dadyko (1995-1999, jutranja vprašanja, 1999-2000, večerne izdaje)
  • Jurij Novoselov (1995-1996, dnevne izdaje)
  • Dmitry Borisov (1996-2000, nočna izdaja)
  • Alexey Vorobiev (1996–1999)
  • Anastasia Dadyko (1996-1999, popoldanske teme, 1999–2000, večerne številke)
  • Elena Goryaeva (Vykhodtseva) (1997–1999, pregled tiska, 1999–2012, dnevne številke, 2004–2005, 2012, Vesti +, 2013–2016 - vodja programa Vesti-Moskva)
  • Igor Deryugin (1997, popoldanske številke)
  • Olga Kokorekina (1997–2000, popoldne, pozneje - večerne izdaje)
  • Anna Pavlova (1998–1999, popoldanska vprašanja) [50]
  • Sergey Kim (1999-2000)
  • Vladislav Zavyalov (1999–2003, jutranja izdaja)
  • Mikhail Zelensky (1999—2001, popoldanska vprašanja)
  • Anastasia Melnikova (2000–2001, dnevna vprašanja [51], 2004–2005, regionalna vprašanja [52])
  • Evgeny Revenko (2000–2003, 2008–2012, nočne izdaje leta 2000, večerne izdaje v letih 2000–2001, „Novice tedna“ v letih 2001–2003 in 2008–2012)
  • Vasilij Kikadze (2000, 2001 [53], sobotna izdaja)
  • Mihail Antonov (2000–2008, 2014, večerne številke)
  • Anna Fedotova (2000–2001) [54]
  • Anna Titova (2001–2002, večer, poznejša popoldanska vprašanja)
  • Milena Simonova (2001–2003, jutranja izdaja)
  • Victoria Timofeeva (2001–2006, jutranja vprašanja) [55]
  • Elena Martynova (2001–2008, jutranje, popoldne in nočne izdaje) [56]
  • Alexey Frolov (2001–2005, popoldanska vprašanja) [57]
  • Sergey Pashkov (2001-2002, "Vesti + Details", 2002-2003, "Vesti +")
  • Tatyana Aldoshina (2001–2002, Vesti + Podrobnosti)
  • Marat Kashin (2002–2006, jutranja vprašanja) [58]
  • Evgenia Chirkova (2002-2003, jutranja izdaja)
  • Olesya Loseva (2003–2004) [59]
  • Natalia Zabuzova (2003–2004, jutranja vprašanja) [60]
  • Gleb Drunk (2003—2004, "Novice +") [61]
  • Alexey Kharkov (2004–2005, jutranja vprašanja)
  • Irina Losik (2005–2006, jutranja vprašanja) [62] [63]
  • Dmitry Petrov (2005–2006, jutranja vprašanja)
  • Svetlana Rodina (2006)
  • Tatyana Alexandrova (2006–2007, večerne izdaje)
  • Alexander Alekseev (2006–2007, jutranja izdaja, 2013, vprašanja za vzhodne regije Ruske federacije in RTR-Planet USA)
  • Irina Muromceva (2006–2007) [64]
  • Andrei Kondrashov (2006–2017, Vesti + 2006–2007, Vesti Nedeli v letih 2007–2008 stalno in v letih 2014–2017 poleti, Vesti ob 8:00 v letih 2008–2017) , 9. maj 2018 z Marijo Sittel) [46]
  • Konstantin Semin (2007–2010, dnevna objava in »Vesti +« [65])
  • Marina Kim (2007–2013, vsi časovni presledki)
  • Farida Kurbangaleeva (2007–2014)
  • Alexander Golubev (prej vodil stolpec "Vesti ekonomiki", ki je potekal "Vesti" v obdobju 2008–2012, prešel na "TV center")
  • Salima Zarif (2008–2014, vsi časovni presledki)
  • Vasily Zhuravlev (2008, 2011–2014, Vesti +, izdaje za vzhodne regije Rusije in Vesti ob 20:00 in 23:00 za RTR-Planet ZDA, leta 2008 je zamenjal Marina Kim)
  • Vera Serebrovskaja (2008–2009, izdaja za vzhodne regije Ruske federacije in RIC „Vesti“, ki nadomešča Salima Zarifa in Marina Kim)
  • Igor Kamensky (2008–2014, “Vesti. Jutro”, vprašanja za vzhodne regije Ruske federacije, RIK “Vesti” in “RTR-Planet USA”) [66]
  • Andrei Litvinov (2009-2010, jutranja izdaja za vzhodne regije Rusije, sobotna in dnevna vprašanja novembra 2009 za evropski del Rusije, nočne izdaje na REST Vesti (Rusija-24), zamenjala Anastasia Belaya)
  • Oleg Tonkonog (2009-2010, izdaje za vzhodne regije Ruske federacije in RIC "Vesti", nadomeščen Salim Zarif in Oksana Kuvaeva)
  • Anastasia Belaya (2010–2011, Vesti ob 11:00, 14:00 in 16:00 (Kamčatka, Vladivostok) za vzhodne regije Rusije, »Vesti« ob 8:00 (moskovski čas) ob sobotah za evropski del Rusije o »Rusiji - 1 "," Vesti "ob 3:00 in 5:00 (moskovski čas) na RIC" Vesti "[67], avgust - december 2011, novice ob 20:00 in 23:00 (New York) na kanalu" RTR- Planet USA [68])
  • Ekaterina Grigorova (2010–2012, vprašanja za vzhodne regije Ruske federacije in RTR-Planet ZDA, zamenjala je Anastazijo Belajo, Oksano Kuvaevo in Vasilija Žuravlevo)
  • Marina Kalinina (2013, ena sobotna izdaja, nato prenesena na OTP)
  • Evgeny Popov (2013–2017, »Vesti ob 23:00«, »Vesti ob 20:00« v poletnih in zimskih počitnicah) [69]
  • Inga Yumasheva (2014–2016, „Vesti. Jutro“) za evropski del Ruske federacije, zahodno, srednjo Evropo in ZDA, vprašanja za vzhodne regije Ruske federacije in „RTR-Planet ZDA“)
  • Olga Mescheryakova (2014–2016, dnevna vprašanja) [70] [71]
  • Nikolai Zusik (2014–2016, vsi časovni presledki, razen za »Vesti ob 20:00« za ETR, Sibirijo in Ural, nato vodil »Vesti-Moskva«)
  • Marina Gubina (2014–2015, vprašanja za vzhodne regije Ruske federacije in »Vesti ob 20:00« in 23:00 za »RTR-Planet USA«)
  • Nikolay Dolgachev (2015–2016, dnevna vprašanja, postal direktor Kaliningrajske GTRK)

  • Anna Sobko (1997—2001)
  • Catherine Reshetilova (2001–2009)
  • Elena Kovrigina (2002—2009)
  • Natalia Zotova (2010–2014) [72]
  • Elena Utkina (2013—2014)
  • Violet Grishina (2014—2016)

Dopisniki in operaterji Uredi

  • Anton Voloshin (tonski inženir, umrl junija 2014, delal v programu v letih 2013–2014) [74]
  • Igor Halperin (snemalec, umrl junija 2016)
  • Jevgenij Golub (umrl v nesreči maja 2003, delal v Severni Osetiji in Rostovu na Donu) [75]
  • Andrei Dementiev (umrl junija 2018, delal v programu v letih 1997–2000 v Izraelu) [76]
  • Оксана Зеленко (погибла в ДТП в марте 2005 года, в 2002—2003 годах работала в Красноярске) [77]
  • Роман Кармен (первый оператор РТР и «Вестей», скончался в октябре 2013 года) [78]
  • Игорь Корнелюк (погиб в июне 2014 года, работал в программе в 2013—2014 годах) [74]
  • Александр Котыга (погиб в ДТП в ноябре 2004 года) [79]
  • Елена Курляндцева (скончалась в мае 2005 года, работала в программе в 2003—2004 годах) [80]
  • Евгений Лагранж (оператор, погиб в марте 2013 года, работал в программе в 2001—2013 годах) [81]
  • Якуб Манкиев (корреспондент в Ингушетии, убит в апреле 2013 года, работал в программе в 2000—2002 годах)
  • Андрей Назаренко (оператор, погиб в июле 2016 года, работал в программе в 2010—2016 годах) [82]
  • Юлианна Находкина (погибла в мае 2003 года после крушения вертолёта, работала в программе в 2001—2002 годах) [83]
  • Вадим Симоненко (скончался в феврале 2005 года, в 1992—2004 годах работал в Курской области) [84]
  • Юрий Сосницкий (оператор, работал в программе в 1990-х годах)
  • Sergey Torchinsky (umrl decembra 2015, delal v programu v letih 1991-1994) [85] [86]
  • Vitaly Trubetskoy (umrl septembra 2013, delal v programu v letih 2000–2011 [87]) [88]

23:00, 23:30, 0:00, 0:30, 1:00, 1:30, 2:00, 2:30, 3:00, 3:30, 4:00, 4:30, 5:00, 5:30, 6:00, 6:30, 7:00, 7:30, 8:00, 8:30 (pri snemanju za dvojnike 2, 3 in 4 kanal "Rusija-1" se podvoji Aziji in CIS kanal "RTR-Planet")
12:00, 12:30, 13:00, 13:30, 14:00, 14:30, 15:00, 15:30 (v zapisu za dvojno Združene države kanal "RTR-Planet")

23:00, 0:00, 1:00, 2:00, 3:00, 4:00, 5:00, 6:00, 7:00, 8:00 (pri snemanju za dvojnike 2, 3 in 4 kanal "Rusija-1" se podvoji Aziji in CIS kanal "RTR-Planet")
12:00, 13:00, 14:00, 15:00 (v zapisu za dvojno Združene države kanal "RTR-Planet")

3:00 (v živo za dvojnike 1 kanal "Rusija-1", dvojni Združene države kanal "RTR-Planet" (od torka do petka poleti), v posnetku za dvojno 2 kanal "Rusija-1")
4:00 (v zapisu za dvojno Združene države kanal "RTR-Planet" od torka do petka pozimi
5:00 (v živo za dvojnike 3 kanal "Russia-1" v posnetku za dvojno 2 kanal "Rusija-1")
6:00 (v zapisu za dvojno 1 kanal "Rusija-1" in dvojni Aziji kanal "RTR-Planet")
7:00 (v živo za dvojnike 3 kanal "Russia-1" v posnetku za dvojno 4 kanal "Rusija-1")
8:00 (v zapisu za dvojno 2 kanal "Rusija-1" in dvojni Aziji kanal "RTR-Planet")
9:00 (pri snemanju za dvojnike 1 in 4 kanal "Rusija-1")

10:00 (v zapisu za dvojno 3 kanal "Rusija-1")
11:00 (v zapisu za dvojno 2 kanal "Rusija-1" in dvojni Aziji kanal "RTR-Planet")

12:00 (pri snemanju za dvojnike 1 in 4 kanal "Rusija-1")
13:00 (v zapisu za dvojno 3 kanal "Rusija-1")

15:00 (v zapisu za dvojno 4 kanal "Rusija-1")

Tatyana Remezova (včasih)

17:00 (v zapisu za dvojno Aziji kanal "RTR-Planet")
18:00 (v zapisu za dvojno 4 kanal "Rusija-1")
20:00 (v živo za dvojnike M kanal "Rusija-1" se podvoji Evropi, CIS in Združene države kanal "RTR-Planet")

14:00 (v zapisu za dvojno 2 kanal "Rusija-1")
16:00 (v zapisu za dvojno 3 kanal "Rusija-1")
17:00 (v zapisu za dvojno Aziji kanal "RTR-Planet")
18:00 (v zapisu za dvojno 4 kanal "Rusija-1")
20:00 (v živo za dvojnike M kanal "Rusija-1" se podvoji Evropi, CIS in Združene države kanal "RTR-Planet")
23:00 (pri snemanju na kanalu Rusija-24 - podaljšan pregled)
3:00 nedelja Združene države kanal "RTR-Planet")

14:00 (v zapisu za dvojno 2 kanal "Rusija-1")
16:00 (v zapisu za dvojno 3 kanal "Rusija-1")
17:00 (v zapisu za dvojno Aziji kanal "RTR-Planet")
18:00 (v zapisu za dvojno 4 kanal "Rusija-1")
20:00 (v živo za dvojnike M kanal "Rusija-1" se podvoji Evropi, CIS in Združene države kanal "RTR-Planet")
23:00 (v posnetku na kanalu "Rusija-24")
3:00 Ponedeljek (pri snemanju za dvojno Združene države kanal "RTR-Planet")

Novice - Kultura Uredi

Od 3. novembra 1997 do 5. oktobra 2001 [91] in od 26. avgusta 2002 do 23. maja 2003 je bil program na televiziji Kultura predvajan tudi med tednom od večkrat na dan (v letih 1997–1999) [92] na eno številko (2000–2001 in 2002–2003) [93], v zmanjšani obliki in z drugimi predstavniki. V letih 1997–1999 in 2000–2001 so bile izdaje izdane z ohranjevalnikom zaslona, ​​podobnim tistim na RTR, v letih 1999–2000 pod imenom “Novice na kanalu Kultura”, v letih 2002–2003 - pod imenom “Novice - Kultura” [94]. ] [95]. Od novembra 1997 do oktobra 2001 so bili tiskani programi napovedani kot "Novice" [96].

Novice + Uredi

Končno vprašanje. Objavljena je bila od 18. novembra 2002 do 22. avgusta 2013 med tednom, v plavajočem razporedu - najprej ob 23:00, kasneje ob 0:00 [38], proti koncu svojega obstoja - približno ob 1:30. Sprva (do 10. junija 2003 [97]) je bil program izdan v formatu pogovorne predstave - z voditeljem Sergejem Paškovom [98]. Od 11. avgusta 2003 [99] je postal pregled zanimivih dogodkov dneva [100] v svetu, državi in ​​njenih regijah. V različnih časih so program vodili Gleb Pyanykh, Elena Vykhodtseva, Dmitry Kiselev, Ernest Mackevicius [101], Andrei Kondrashov [102], Konstantin Semin, Salima Zarif, Tatyana Remezova, Elena Martynova, Maria Sittel, Alexander Golubev, Marina Kim, Igor Kogevin, Farida Kurbangaleeva, Oksana Kuvaeva, Vasilij Zhuravlev, Vera Tarasova, Eldar Basilia, Igor Kamensky in drugi.

V Moskvi in ​​Moskvi regiji, je bila sproščena iz izdaje Moskva Vesti studio, v drugih regijah - vprašanja, ki jih je pripravil lokalni GTRK. Od leta 2010 je program imel starodavno vremensko postavko (vzorec septembra 2001), napoved pa je le za evropski del Rusije.

Program je bil v osrednji Aziji predvajan iz glavnega studia, vodili pa sta ga Igor Kogevin, Salima Zarif, Marina Kim, Andrei Kondrashov in drugi. Če se je v ZDA predvajanje zgodilo prej kot evropska različica, potem je izhajalo iz studia glavne vesti. Regije so imele svojo različico Vesti + - vse ruske, mednarodne in regionalne novice, ki jih je pripravil njihov lokalni GTRK. Toda v Tuli in Orelu je bila predvajana zahodnoevropska (to je »RTR-Planet«) različica programa.

Od 26. avgusta 2013 dalje se vprašanje prekliče zaradi dejstva, da se prva izdaja s svojimi voditelji začne ob 03:00 (Double-1 in RTR-Planet USA).

Svinec ob 23:00 Uredi

Novice ob 23:00 - Avtorjev končni program, ki je bil v različnih časih predvajan na televizijskih kanalih Rusija-1, RTR-Planeta, Rusija HD in Rusija-24.

22. avgusta 2013 je Oksana Kuvaeva izvedla zadnjo številko programa Vesti +, ki ga je na ruskem državnem televizijskem in radiodifuznem programu predvajala Moskva in Evropa. Iz ZDA je prispel Jevgenij Popov, vodja urada vse-ruske državne televizije in radiodifuzije. V tem času se je pojavila ideja o oblikovanju novega končnega programa. Prve epizode so bile predvajane na RTR-Planetu (ZDA). Po pripravništvu se je program začel predvajati 17. oktobra 2013 na kanalu Rusija-24 ob 23:00 moskovskem času.

Od 24. februarja do 13. marca 2014 je bil program predvajan na kanalu Rusija-1 s časom 10 minut.

Od 24. februarja 2014 se program ponovno oddaja na kanal Rusija-24 s časovnim razponom 40-50 minut. Posebni programi programa so prav tako objavljeni v kanalu Rusija-24 ob 21:00 z uro 3 ure.

Od julija 2014 je program vodil tudi dopisnik VGTRK Maxim Kiselyov. Od oktobra 2014 do marca 2015 je bil program izdan v dveh izvodih ob 02:00 MSK s spremembo Greenwicha.

V Severni Ameriki, na kanalu Planeta RTR, je program izšel kot redna izdaja Vesti iz glavnega studia, dvojnik pa je bil izdan v vzhodnih regijah Rusije. Voditelji so bili Alexander Efremov (od 15. decembra 2014 do 30. januarja 2015 ter od 24. februarja do septembra 2015) in Oksana Kuvaeva (od 5. septembra 2011 do 2015). Program se začne ob 23:00 (6:00 MSK (poleti), 7:00 MSK (pozimi)).

28. junija 2016 je ta različica Vesti prejela nagrado TEFI kot „program najboljših informacij“ [103].

Od 2. februarja 2017 se je Maxim Kiselyov začel izmenjevati v zraku s svojim nekdanjim kolegom na Prvem kanalu Antonom Stepanenko. Od marca istega leta program vodi Stanislav Natanzon. Sprva je zamenjal vodje v primeru njihovega poslovnega potovanja ali dopusta, nato pa je začel voditi program namesto Maxima Kiseleva.

Voditi v soboto Uredi

Izhaja ob sobotah. Pripravil Direktorat za informativne programe VGTRK. Sprva je bil predvajan ob 23:00. Od leta 1991 do 1993 je program vodil Vladislav Flyarkovsky, med letoma 1993 in 1997 je vodila Svetlana Sorokina, od 1997 do 2000 - Nelli Petkova, od 2000 do 2001 - Vasilij Kiknadze. Junija 2001 se je program zaključil.

6. septembra 2008 se je program spet udeležil Sergeja Brileva ob 14:00, kasneje ob 20:00 [1]. V obdobju 2008–2016 je bil program predvajan po načelu končnega oddajanja: vsaka izdaja programa (11:00, 14:00 in 20:00) je bila v živo prenašana v vse časovne cone Rusije (ali dvojniki - območja razširjanja televizijskih kanalov Rusija-1). ). V primeru poslovnega potovanja glavnega gostitelja vodijo voditelji Vesti.

V obliki, ki obstaja od jeseni 2008, ima program rubrike, posebna poročila in intervjuje. Tudi program je na televizijskem kanalu Rusija-24 prikazan ob 23:00 v razširjeni obliki za politične sladokusce [105].

Program bo od 10. septembra 2016 na voljo šele ob 20.00 in 23.00. Tudi v studiu se je pojavil zaslon na dotik.

Novice tedna Uredi

Izdano ob nedeljah od 16. Tseptembra 2001. T To je pregled vseh dogodkov v tednu. V celotni zgodovini programa so se voditelji večkrat spremenili. Od 16. septembra 2001 do 13. julija 2003 je bil moderator Evgeny Revenko [106]. Od 31. avgusta 2003 do 11. februarja 2007 je program vodil Sergey Brilyov. Od 18. februarja 2007 do 13. julija 2008 je program vodil Andrey Kondrashov [107]. Od 7. septembra 2008 do 8. julija 2012 je program vodil ponovnoEvgeny Revenko [108]. Od 9. septembra 2012 je vodja postal Dmitry Kiselev [109] .

Do leta 2013, vključno s poletnimi počitnicami, namesto »Novice tedna« je izšla običajna izdaja programa »Vesti«. Od marca 2014, v odsotnosti voditelja Dmitrija Kitešova v povezavi s poletnimi počitnicami ali prazniki, se izdaja programa »Vesti ob 20:00« ob nedeljah izda v obliki povzetka tedna [110].

Voditi Podrobnosti uredi

Objavljen je bil od 10. januarja 1994 do 23. maja 2006 (s prekinitvami). Voditelji programa so bili Sergej Dorenko, Nikolaj Svanidze [111], Vladislav Flyarkovsky [112], Dmitry Yakushkin [9] (1990), Sergey Pashkov [113], Tatyana Aldoshina, Andrey Bystritsky [114], Dmitry Kiselev [115], Ernest Mackevicius [116], Dmitry Dibrov [117], Sergey Brilev (vse 2000) in drugi. Do jeseni leta 2001 se je program imenoval Detajli, potem ko je bila številka Vesti združena ob 17:00 (izpuščena je bila pred 11. oktobrom) in ob 23:00 s tem programom, je bilo prejeto novo ime. Podrobnosti “[118].

Voditi Urejanje dela dela

Prva izdaja programa »Novice. Dežurna enota se je 1. julija 2002 pojavila na televizijskem kanalu "Rusija". Že dolgo časa je bil program oddajen vsak dan v tednu v višini od 4 do 5 številk: prvi je šel zjutraj, zadnji - okoli 4-5 zjutraj, preden se je kanal ponovno začel [119]. V soboto do leta 2014 je bila izdana zadnja izdaja ob 11:20. V obdobju 2014–2016 je bilo ob 14:50 ob delavnikih sproščeno le eno vprašanje. Trenutno je program objavljen na televizijskem kanalu Rusija-24: standardna izdaja ob delavnikih ob 15.05, 17.30 in 21.30, končna izdaja ob sobotah ob 18.30. Voditelji - Tatyana Petrova, Dmitry Smirnov. Podoben program je obstajal že od leta 1997, vendar se je imenoval "enota za dežurstvo", izdelali pa so jo skupni uredniki Ministrstva za notranje zadeve Ruske federacije in CJSC Teleproject.

Voditi Lokalni čas Uredi

Obstaja od leta 2001. Regionalne novice lokalnih GTRK (podružnice medijskega holdinga VGTRK). Predvajamo jih med tednom od 5:00 do 21:00: bloki v okviru »Novic. Jutro "(7. in 35. ura od 5.00 do 9.00), tri dnevne številke - ob 11:25, 14:25 (v republikah v regionalnem jeziku) in 17:00, večerna končna sprostitev ob 20:45. Razpored vikenda: dnevna objava - ob 11:20, zadnja nedeljska objava (v Moskvi se imenuje »Teden v mestu«, v drugih regijah - »Lokalni čas. Nedelja«) - ob 8:40.

Približno od leta 2002 do leta 2008, ob koncu objave Vesti, ob 20:00, je vodja glavnega mesta za kratek čas dal besedo kateremu koli vodilnemu regionalnemu Vesti (vključno z Vesti-Moskva) za kratek čas in V 30 sekundah dodeljenega časa je treba na kratko navesti, kaj bo podrobno poročalo občinstvo v vaši regiji [120]. Malo kasneje se je ta postopek začel v zadevah ob 11:00, ki so se pojavile v vzhodnih regijah kot večerna izdaja.

Voditi Uredi gospodarstvo

Od novembra 2005 do konca leta 2012, v okviru programa za javnost, ob 11:00 in 17:00 uri, novice. Gospodarstvo “, ki so ga predstavili v istem informativnem studiu. Alexander Kareevsky, Nina Romanova, Alexander Golubev, Ekaterina Grinchevskaya, Tatyana Remezova [121], Oleg Obukhov, Anna Lazareva, Svetlana Stolbunets in drugi so vodili ob različnih časih.

Novice - Urejanje športa

Objavljen je bil od 13. maja 1991 do 2. junija 2013. Program je sprva obstajal kot rubrika po bloku družbeno-političnih informacij v popoldanskih in večernih izdajah Vesti, tako z glasom komentatorja kot tudi s predavatelji v studiu. Od 2. septembra 2002 do 7. avgusta 2003 je bil objavljen tudi kot neodvisni program na kanalu »Rusija« v popoldanskem in večernem zraku [122]. Izpise sta vodila Nikolaj Popov, Vladimir Ivanitsky, Dmitry Anisimov, Sergey Anisimov, Oleg Zholobov (1990), Ekaterina Konovalova [123], Anton Sergeev, Anton Zaitsev [124], Dmitry Guberniev in Igor Budnikov (2000) 122].

Junija 2003, potem ko je nastopila pridružena televizijska postaja Sport, je program postal glavni informativni program kanala. Hkrati so se v programu pojavili novi voditelji - Maxim Demkov, Olga Vasyukova, Yana Batyrshina, Pavel Cheremisin in drugi. Kasneje sta se jim pridružila tudi Alexander Kuzmak, Daria Molchanova, Daria Lavrova, Denis Stoykov. Program je bil predvajan v živo na televiziji Sport TV, nato pa na Rusiji-2 (5-6, kasneje 4-5 številk na dan). 12-urna vprašanja so izšla s podnapisi v obliki tekalne vrstice, v preostalih vprašanjih pa so bili v tekoči liniji (od leta 2010) poročani najnovejši športni rezultati. Kot večina programov televizijskega programa Rusija-2, ni imela stalnega časa prenosa. Običajno se je program odvijal ob 6.45 do 17.00, ob 9.00 do 12.00, med 16.00 in 19.00, okoli 23.00, prav tako pa se je sprostila tudi končna sprostitev ob približno 1. uri. Do leta 2010 je bil program objavljen tudi na kanalu Rusija-1 kot rubrika v programu Vesti, vendar v zmanjšani obliki (3-5 minut) in le v objavi ob 11.00 je bil glas voditelja samo v ozadju. Do leta 2013 je bila predvajana v vzhodnih regijah Rusije, od 3:00 do 10:00 moskovskega časa.

3. junij 2013 je bil program zaprt. Namesto tega je izšel program "Big Sport" z istim programom oddajanja, vendar s podaljšanim časom in drugačno obliko. Od 18. avgusta 2014 do avgusta 2015 je bil program predvajan na televizijskem kanalu »Šport« (izdaje so pripravili kolegi iz TV kanala Rusija-24). Program je imel tudi aplikacijo »Podrobnosti« - intervju z Andrejem Šljapnikovim s športnimi zvezdami.

Voditi Pritisnite Uredi

Izdano je bilo od leta 1996 do 2000 (?) Leto, sprva - pod naslovom in naslovom "Novice s časopisnih strani". Rubriko so predstavili voditelji v istem informativnem studiu, na mestu glavnega voditelja. Gre za pregled časopisnih naslovov in zanimivih člankov ruskega časopisa za zadnji del dneva s poročili novinarjev, sinhroniziranih novinarjev in urednikov časopisov.

Od leta 2006 do leta 2009 je bil izdan kot poseben program v informacijskem kanalu Vesti s predstavnikom Andrejem Yegorshevom, znanim iz programa Press Express [127].

Svinec ob 20:00 Uredi

Od 8. septembra 2014 je diplomi ob 20:00 izdana ob delavnikih kot ločen program. Pojavi se na evropskem ozemlju Rusije, Sibirije in Urala na kanalu "Rusija-1", na kanalu "RTR-Planeta" pa je izdan za vse različice kanala. Na Daljnem vzhodu, program "Conduct ob 20:00" kot ločen program ne gre na zrak. Med prazniki ali poletnimi počitnicami programi "Vesti v soboto" in "Vesti tedni" potekajo tudi ob sobotah in nedeljah (v obliki končne izdaje za teden).

Namestnik glavnega urednika Edit

  • Nelli Petkova (1996-1998)
  • Sergey Kurokhtin (1999–2000)

V primeru velikih izrednih razmer se programi za nujne primere sproščajo brez fiksnega časa in trajajo od nekaj minut do nekaj ur.

  • V noči na 3. oktober 1993, po odklopu vseh televizijskih družb, ki so oddajale Ostankino, RTR in Vesti, pa tudi v peterburški televiziji, so postale edine televizijske postaje, ki so ostale v ozadju. Iz rezervnega studia na Yamskoye Pole je "Vesti" poročal o poteku dogodkov te noči. Zrak je vodila Svetlana Sorokina (01:00, 04:15), Nikolay Svanidze (21:00), Valery Vinogradov (20:00, 23:05: redne izdaje).
  • 4. oktobra 1993 so se predvajale izredne zadeve Vesti, ki so bile predvajane ob 06:10 (pod vodstvom Mihaila Ponomareva), 08:00 (Svetlana Sorokina), 14:20 (Valery Vinogradov, kjer je CNN v živo prenašal napad na zgradbo Vrhovnega sveta). RF).
  • Na dan nesreče podmornice K-141 "Kursk" avgusta 2000 so predvajali posebne številke "Vesti". Med temi vprašanji je Arkadij Mamontov, dopisnik programa na krovu Petra Velikega, gledalcem povedal o najnovejših novicah, povezanih s to tragedijo. Posadka RTR je bila edina dovoljena na krovu [135] [136]. Voditelji so bili Anastasia Melnikova [137], Mihail Zelensky, Mihail Antonov.
  • V času požara na Ostankinskem stolpu 27. avgusta 2000 so se na kanalu občasno pojavljale posebne novice z neposrednimi vključitvami na to temo. Pred prekinitvijo oddajanja v Moskvo in Moskovsko regijo je kanal uspel oddajati številke ob 17.00 in 18.00, kar je prekinilo oddajo s svetovnega prvenstva v razredu Formule 1 [138]. Voditelj je bil Mihail Antonov.
  • 13. aprila 2001, na dan izpustitve Pavla Borodina, je bila predvajana posebna številka Vesti. Voditelj je bil Jevgenij Revenko [139].
  • 11. septembra 2001, na dan terorističnega napada v Združenih državah Amerike, so bila sporočila za javnost v celoti posvečena situaciji, eksperimentalno oddajanje kanala EuroNews z ruskim prevodom pa je bilo predvajano na nočnem zraku z logotipom RTR. Voditelji so bili Sergey Brilyov, Mihail Antonov, Anna Titova, Evgeny Revenko [140] [141].
  • 22. septembra 2001 je izšla posebna številka Vesti, ki je govorila o srečanju voditeljev varnostnih sil v Sočiju s predsednikom in o izgradnji ameriške vojaške skupine v Aziji. Voditelj je bil Mihail Antonov.
  • 27. oktobra 2001 je bila izdana posebna številka Vesti, namenjena vzponu na podmornico Kursk. Voditelj je bil Sergey Brilev.
  • Od 23. do 26. oktobra 2002, ko so v gledališkem središču na Dubrovniku nastali talce, so izšle posebne številke »Vesti«, s prekinitvami drugih vsebinskih programov ali brez prekinitev. Voditelji so bili Sergey Brilyov, Alexey Frolov, Elena Vykhodtseva, Maria Sittel, Evgeny Revenko [142] [143].
  • Med izbruhom sovražnosti v Iraku (sredi marca 2003) so se sporočila za medije pojavila vsako uro in celo uro od zgodnjega jutra do večera [144]. Dopisnik programa Alexander Minakov [145] [146] [147] je najprej govoril o začetku sovražnosti v Iraku.
  • 30. in 31. maja 2003, med vrhom držav SND in Rusije-EU, je program izšel iz terenskega studia, zgrajenega na otoku Zayachy v Sankt Peterburgu. Выпуски имели название «Вести-Нева» [148] . Ведущим вечерних выпусков был Михаил Антонов.
    • Выпуски из выездной студии на Заячьем острове также выходили во время 32-ого саммита «Большой восьмёрки». Всего в таком формате вышло три программы продолжительностью 20 минут. Первые два выпуска вышли 14 и 15 июля 2006 года в 23:00, третий — 16 июля в 17:00. Ведущим был Андрей Кондрашов [149] .
  • 29 июня 2003 года вышел специальный выпуск программы, в котором сообщалось о военно-морских учениях в Балтийском море и о встрече президентов России и Польши в городе Балтийске в рамках данного мероприятия. Выпуск провёл Михаил Антонов.
  • В день обрушения крыши в аквапарке «Трансвааль-парк» 14 февраля 2004 года в 23:00 вышел специальный выпуск «Вестей» [150] .
  • Na dan smrti predsednika Čečenske republike Akhmata Kadirova so se 9. maja 2004 predvajale tudi posebne novice [151].
  • V času terorističnega dejanja v Beslanu, ki se je začelo 1. septembra z 14:00, so bile v vseh dnevih (od 1. do 3. septembra 2004) izdane urne objave. Prve informacije o incidentu so v tej številki pridobili ob 14.00 uri po poročilu, ki ga je pripravila Margarita Simonyan, lastna dopisnica programa v Krasnodarju [145] [152] [153]. Teme so vodili Elena Martynova, Mihail Antonov, Maria Sittel in drugi.
  • Na dan letnega sporočila predsednika Ruske federacije 25. aprila 2005 je bila objavljena 5-minutna posebna izdaja Vesti z voditeljem Mikhailom Antonovom: tisto leto je bil ruski televizijski kanal edini, ki je prejel pravico do polnega oddajanja letnega sporočila ruskega predsednika: za primerjavo: kanal “in TVC sta pokazala le skrajšano različico, vrnila se je na predhodno načrtovano razporeditev oddajanja, NTV pa se je omejila le na majhno poročilo v sporočilu za javnost [154].
  • Na dan nesreče Tu-154 blizu Donjeca, 22. avgusta 2006 ob 18.00, je bila izdana posebna številka Vesti. Voditelj je bil Andrej Kondrashov.
  • 10. februarja 2007 je bila polna različica Putinovega münchenskega govora predvajana od 19.30 do 20.20 v okviru časa programa [155].
  • V času pogreba prvega ruskega predsednika Borisa Jeljcina [156] in moskovskega patriarha Alekseja II. (9. december 2008) [157] so bila objavljena vprašanja v neprekinjenem načinu.
    • 25. aprila 2007 so se slovesnost ob slovesu in pogreb Jelcina predvajali kot del programa od 13.15 do 17.00, vodili sta Maria Sittel in Nikolai Svanidze, nato ju je zamenjal Ernest Mackevicius. Takrat je bila Rossiya edini televizijski kanal, ki je posnel slovesno slovesnost za prvega predsednika Ruske federacije Borisa Jelcina (drugi televizijski kanali so vzporedno podvajali njegovo sliko - Prvi kanal, NTV, TVC, Fifth Channel, Vesti).
    • 9. decembra 2008, kot del programa, je oddaja pogreba patriarha Alekseja II spremljala tudi pojasnjevalna pojasnila za občinstvo, ki se je začela ob 8:00 in končala ob približno 14:50 [158]. Ruska pravoslavna cerkev je pozvala televizijske kanale, naj ne prenašajo pokopa v živo in je bila oddaja prekinjena zaradi etičnih razlogov [158]. V tem primeru so sliko podvojili le dve televizijski postaji: »Prvi kanal« in »Vesti« [159].
  • 17. maja 2007, od 9:00, je bila posebna številka Vesti, namenjena ponovni združitvi Ruske pravoslavne cerkve in ROCOR in prvi skupni bogoslužju. Voditelj je bil Mihail Antonov.
  • V dneh sovražnosti v Južni Osetiji avgusta 2008 so se pojavila tudi posebna sporočila za javnost, ki so trajala od nekaj minut do ene ure [160]. Vprašanja sta vodila Elena Vykhodtseva, Konstantin Semin, Ernest Mackevicius in Andrei Kondrashov.
  • 17. januarja 2009, ob 18:17, je bila predstavljena posebna izdaja Vesti s polno prenosom v živo na moskovski mednarodni konferenci o dobavi ruskega plina Evropi z udeležbo predsednika Dmitrija Medvedjeva [161]. Voditelj je bil Sergey Brilev.
  • 2. aprila 2009, ob 22:50, je izšla posebna izdaja Vesti s posnetkom tiskovne konference ruskega predsednika na vrhu G20 v Londonu. Voditelj je bil Konstantin Semin.
  • 29. marca 2010, na dan eksplozije v moskovskem podzemnem železnici, je bila prikazana le ena posebna izdaja, ki je bila dana v radiodifuzno omrežje ob 13:30 [162]. Prej so bile prve informacije o terorističnem dejanju na kratko sporočene v načrtovanem sporočilu ob 11:00 [163]. Posledično so na televizijski kanal padli valovi kritike in obtožbe o neučinkovitosti njegove informacijske službe [162].
  • Med katastrofo blizu Smolenska in smrtjo poljskega predsednika Lecha Kaczynskega (10. april 2010) so se čez dan predvajale posebne številke Vesti. Prva izdaja je bila objavljena ob 14.00 uri. Potem so bila posebna vprašanja tragedije ob 16:55, 17:55, 0:00 [164].
  • 24. januarja 2011, na dan terorističnega napada na letališču Domodedovo, so bila ob 6:05 in 23:00 prikazana samo dva posebna vprašanja Vesti [165]. Posledično so na televizijski kanal padli valovi kritike in obtožbe o neučinkovitosti informacijske službe [166].
  • 7. julija 2012, na dan poplave v Krymsku, je bila izdana posebna izdaja »Vesti v soboto« o incidentu [167]. 15. julija 2012, približno ob 23:00, je izšla posebna izdaja »Vesti« s poročili o predsednikovem obisku v mestu, ki ga je teden dni prej prizadel poplava [168].
  • 15. februarja 2013 ob 23:20 je izšla posebna številka "Vesti" z oddajo v živo iz NASA v povezavi z nastopom asteroida, z imenom 2012 DA14. Voditelj je bil Andrej Kondrashov.
  • V povezavi s politično krizo v Ukrajini konec februarja 2014 so se v 23.00 z Evgenijem Popovom pojavile številke »Vesti«.
  • V zvezi z oboroženim spopadom v Ukrajini leta 2014 so nekatera vprašanja »Vesti« ob 20:00 potekala z občutno povečanim časom (do 2 uri) [169]. Sprva so se tovrstna vprašanja uresničevala v dveh delih s prekinitvijo programa "Lahko noč, otroci!" [170], nato v enem samem bloku, s čimer se je začetek za naslednjo serijo premaknil za 20-30 minut.
  • 18. marca 2014 ob 14:50 je bila posebna izdaja programa prikazana z neposrednim prenosom nenačrtovane pritožbe predsednika Ruske federacije iz kremeljske dvorane sv. Jurija - krimskega govora Vladimira Putina [171]. Oddajo je vodil Andrej Kondrashov.
  • 17. julija 2014, na dan letalske nesreče v Ukrajini, je bila ob 23:00 predvajana posebna izdaja Vesti [172]. Voditelj je bil Jevgenij Popov.
  • 6. februarja 2015 ob 23:31 je izšla posebna izdaja Vesti, v kateri so objavljeni rezultati pogajanj Merkel, Hollande in Putina o Ukrajini v Moskvi [173]. Vodil je bil Ernest Mackevicius.
  • 11. februarja 2015 ob 22:13 je izšla šestminutna posebna izdaja Vesti, ki je v živo spremljala dopisnico Olgo Skabayevo [174]. Tema: "Srečanje" Norman Four "v Minsku: Merkel, Hollande, Putin in Poroshenko. V obdobju od 23:00 do 5:00 smo imeli še 4 posebna vprašanja na isto temo, od katerih se je zadnja začela ob 3:00 in končala ob 4:57 moskovskem času. Vse posebne teme je vodil Ernest Mackevicius. Med 23:30 in 3:00 je bil na programu program »Posebni dopisnik« z Jevgenijem Popovim. Ob 0:30 in 1:30 je program prekinila izdaja »Vesti«. Ob 5:00 je bil televizijski program v skladu z načrtovanim TV programom.
  • Na dan nesreče ruskega letala v Egiptu 31. oktobra 2015 je načrtovana izdaja »Vesti v soboto« z Sergejem Brilevom ob 14:00 trajala približno pol ure in je bila v celoti posvečena tej temi. Nato je ob 16.45 izšla posebna izdaja programa na isto temo, ki se je končala ob 17:45 [175]. 1. novembra 2015 so bile izdane posebne izdaje "Vesti" z novimi podrobnostmi nesreče [176] ob 8:00, 10:20 (namesto programa "Vesti-Moskva. Teden v mestu"), 11:00, 14:00 in 16:30 [177]. Vsa vprašanja so vodila Evgeny Rozhkov.
  • V zvezi s terorističnimi napadi v Parizu, ki so potekali pozno v petek, 13. novembra 2015, je načrtovana izdaja »Vesti v soboto«, ki se je predvajala naslednji dan ob 14. uri, trajala približno pol ure in je bila v celoti posvečena tej temi [178].
  • 16. in 17. novembra 2015, ob 22:50, so bila posebna vprašanja namenjena dogodkom v zvezi s terorističnimi napadi v Parizu in delovanjem ruske vesoljske sile Ruske federacije v Siriji, pa tudi preiskavi nesreče letala A321 v Egiptu.
  • V noči z 12. na 13. februar 2016, ob približno 1:34 po moskovskem času, je izšla posebna izdaja, posvečena izidu srečanja med patriarhom Kirilom in papežem Frančiškom na Kubi. Voditelj je bil Andrej Kondrashov.
  • 19. marca 2016, na dan nesreče Boeinga 737 v Rostovu na Donu, je bila ob 17:00 posebna izdaja 15-minutnega programa, namenjenega tej temi. Voditelj je bil Jevgenij Rožkov.
  • 18. septembra 2016, na dan izvolitve poslancev državne dume, je ob 17.00 izšla nenačrtovana izdaja 5-minutnega programa, ki je poročal o postopku glasovanja. Načrtovana vprašanja ob 11.00 in 14.00 so bila skoraj v celoti namenjena volitvam [179]. Vsa vprašanja je vodila Irina Rossius.
  • V noči od 27. do 28. januarja 2017 ob 0:00 je izšla 15-minutna nenačrtovana izdaja Vesti, ki je povzel dan. Voditelj je bil Andrej Kondrashov.
  • 3. aprila 2017 so bile nove podrobnosti o eksplozijah v metrou v Sankt Peterburgu opisane v načrtovani izdaji ob 17:00, ki je trajala 50 minut. Voditelj je bil Jevgenij Rožkov.
  • V noči od 17. do 18. avgusta 2017 ob 00:30 je izšla posebna izdaja 15 minut, ki je bila v celoti posvečena terorističnemu napadu v Barceloni. Voditelj je bil Jevgenij Rožkov.
  • 14. aprila 2018 ob 10:10 je izšla posebna številka "Vesti" za 6 minut, ki je opisala začetek raketnega napada na vladne objekte v Siriji. Načrtovan izpust ob 11:00 je bil v celoti posvečen tudi temu dogodku. Voditelj je bil Jevgenij Rožkov.
  • 19. junija 2018 ob 23:04 in 1. julija 2018 ob 19:55, na koncu ruskih reprezentanc na svetovnem prvenstvu z ekipami Egipta in Španije, so bile izdane posebne izdaje programa, ki so trajale 37 oziroma 42 minut. Vodilni v obeh primerih je bil Evgeny Popov, ki je predvajal s stadionov "St. Petersburg" in "Luzhniki".
  • 31. avgusta 2018 ob 23:00 moskovskem času se je v zvezi s smrtjo vodje DPR, Aleksandra Zakharčenka, predvajala posebna številka Vesti. Vodil je bil Ernest Mackevicius.

Dvakrat, leta 1995 in 2001, je televizijski program Vesti prejel nagrado TEFI v nominaciji Program najboljših informacij. Leta 2016 je bila nagrada podeljena tudi programu »Vesti ob 23:00«, ki je bil objavljen na TV-programu Rusija-24 [103].

Oglejte si video: Kako voditi i pripremiti uspešan sastanak? (September 2019).

Loading...